درج شده توسط: روابط عمومی

نشست رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان با مدیریت حوزه علمیه استان قزوین

19 May 2024

کد خبر : 5874302

تعداد بازدید : 356

نشست رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان با مدیریت حوزه علمیه استان قزوین  روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان قزوین صورت گرفت،

حجت الاسلام و المسلمین زارعی رئیس نهاد مقام معظم رهبری ضمن تبریک دهه کرامت و تشکر از  حجت الاسلام والمسلمین عرفانی، تعامل حوزه علمیه با دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان در راستای برگزاری هدفمند برنامه های وحدت حوزه و دانشگاه را در اثربخشی علوم دینی بر جامعه دانشگاهی بسیار مورد تاکید قرار داد.

وی همکاری در برگزاری برنامه های معرفتی اخلاقی دینی را در شناخت اسلام معرفت افزا به جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان حائز اهمیت دانست. همچنین در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین عرفانی ضمن تشکر از حضور حجت الاسلام والمسلمین زارعی با تاکید بر سخنان مطرح شده توسط ایشان همیاری در خصوص ایجاد حلقه های سیاست گذاری فرهنگی در میادین علمی و تخصصی و همچنین تبادل اساتید برجسته دانشگاه و حوزه جهت افزایش همکاری های طرفین را از اقدام های اثربخش در وحدت حوزه و دانشگاه و یکی از عوامل زمینه ساز تمدن اسلامی با ایجاد فضای تبیینی و معنوی در دانشگاه ها  عنوان کرد و بر اقدامات عملی در این زمینه تاکید نمود.

در ادامه نشست دو طرف بر انعقاد تفاهم نامه ای جهت عملیاتی کردن موضوعات مطرح به توافق رسیده و در دستور جلسه بعدی خود قرار دادند.

افزودن نظرات